Теми творчих робіт, міні-проектів, досліджень з
географії та природознавства на кінець року
(бажано, для покращення оцінок)
5 клас
Навчальний проект з теми "Смітити не можна переробляти". Це може бути презентація, плакат, малюнок, постер, фотоколаж, відеоролик (на м ісцевому матеріалі)
6 клас
Власний навчальний проект з теми "Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів" ( у вигляді презентації, плакату, постеру, фотоколажу, відеоролику на місцевому матеріалі)
8 клас - Дослідження
Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості (віртуальна екскурсія)
9 клас – Дослідження
Прояви глобальних проблем в Україні і у своєму регіоні (місті Запоріжжі,
Заводському районі)
10 клас - Дослідження (два на вибір)
1.
Форми територіальної організації новітніх видів промислового
виробництва у США.
2.
Складники
підприємницького успіху української діаспори в Канаді та США.
3.
Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою і США
4.
Кордони
на політичній карті Африки: особливості делімітації та демаркації
5.
Ангола:
успішний розвиток після війни
6.
Вплив
колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію та просторову
структуру господарства країн Тропічної
Африки
7.
Три кити» економіки Єгипту: Суецький канал, нафта, туризм
8.
ПАР
серед країн Африки
9.
ПАР:
одна держава – три столиці.
11 клас Дослідження (два на вибір)
1. Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери.
2. Роль транснаціональних компаній
у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні
3. Гельсінські угоди (Заключний акт наради з
безпеки і співробітництва в Європі) – програма дій для будівництва єдиної, мирної,
демократичної Європи
4. Сучасна географія
трудової еміграції з України.
5. Соціальні проблеми
монофункціональних міст
6. Давальницька сировина у швейній індустрії України: позитивні й негативні
аспекти для виробників і споживачів.
7. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні: основні
центри, компанії.
8. Реалізація планів сталого
(збалансованого) розвитку в різних країнах: успіхи і прорахунки