5 КЛАС. ПРИРОДОЗНАВСТВО ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАТИСЯ

Продовжуємо навчатися дистанційно

 до кінця навчального року !


Розділ ІІІ. Земля - планета Сонячної системи.

Тема 3. Людина на планеті Земля

Урок №1
Тема. Людина - частина природи. Зв'язок  людини з природою.

1. Підручник § 45 , сторінки 198 - 201; ознайомтеся з інформацією параграфа, спробуйте відповісти на питання після нього.
2. Перегляньте запропоновану презентацію з теми, відео, потренуйтесь з вправами і тестами:
3. Якщо все зрозуміло, переходьте до наступного уроку (за таким  же алгоритмом). 
4. Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.



 

Перегляньте кілька відео з теми:




                                          

                                         

Перейдіть за посиланням і потренуйтесь на різних вправах:
    https://learningapps.org/9694630

Перейдіть за посиланням і пройдіть тренувальне тестування:
https://naurok.com.ua/test/lyudina---chastina-prirodi-205326.html

Урок №2
Тема. Екологічні проблеми та їх розв'язання (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів).

1. Підручник § 46 , сторінки 202 - 206; ознайомтеся з інформацією параграфа, спробуйте відповісти на питання після нього.
2. Перегляньте запропоновану презентацію з теми, відео, потренуйтесь з вправами і тестами:
3. Якщо все зрозуміло, переходьте до наступного уроку (за таким  же алгоритмом). 
4. Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.







                                         




Урок №3
Тема.  Охорона природи. Червона книга України. 

1. Підручник § 47 , сторінки 206 - 215; ознайомтеся з інформацією параграфа, спробуйте відповісти на питання після нього.
2. Перегляньте запропоновану презентацію з теми, відео, потренуйтесь з вправами і тестами:
3. Якщо все зрозуміло, переходьте до наступного уроку (за таким  же алгоритмом). 
4. Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.


Урок №4
Тема.  Охорона природи. Червона книга України. 

Практична робота №2 Складання Червоної книги своєї місцевості

1. Підручник § 47 , сторінки 206 - 215; ознайомтеся з інформацією параграфа, спробуйте відповісти на питання після нього.
2. Перегляньте запропоновану презентацію з теми, відео, потренуйтесь з вправами і тестами:
3. Якщо все зрозуміло, переходьте до наступного уроку (за таким  же алгоритмом). 
4. Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.



                               


                             


                           



                                          




                                         


                                        

                                        





Тренувальні вправи:

https://learningapps.org/4974809 , https://learningapps.org/9225897
https://learningapps.org/9225909 , https://learningapps.org/3575538

Перейдіть за посиланням і пройдіть тренувальне тестування:

https://naurok.com.ua/test/ohorona-prirodi-chervona-kniga-223703.html



Уроки  №5 - 6
Тема.  Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі. 

1. Підручник § 48 , сторінки 211 - 215; ознайомтеся з інформацією параграфа, спробуйте відповісти на питання після нього.
2. Перегляньте запропоновану презентацію з теми, відео, потренуйтесь з вправами і тестами:
3. Якщо все зрозуміло, переходьте до наступного уроку (за таким  же алгоритмом). 
4. Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.








Уроки  №7 - 8
Тема.  Узагальнення знань з теми (підготовка, створення і захист навчальних проектів "Смітити не можна переробляти". 

       Для узагальнення знань і вмінь спробуйте зробити власний проект з теми "Смітити не можна переробляти". Це може бути презентація, плакат, постер, фотоколаж (але на місцевому матеріалі). Способи звіту ті ж самі.

 Це зразок:


                     

Бережіть себе! Будьте здорові! Узагальнюючий контроль буде викладено на цій сторінці після восьмого травня. Питання до мене за запропонованими способами зв'язку.

Немає коментарів: